Tuesday, April 29, 2008

presentation thesis

ari ni aku prsentation thesis...pkl 830am aku dah ade dkt sane...

tp prsnt pkl 1145..nunggu punye lame..manetaknyer..masing2 nak tunjuk kehebatan masing2...huhuhu...

akunyer projek bertajuk "Adaptive Sun Tracker Using Genetic Algorithm & Stepper Motor Controller"..gempak tak?hihihih..sure korang xpaham..aku yg buat projek nie pon susah nak pahm..dah penin n nak mampos buat benda nie...muntah tu jgn ckp la, dgn FYP (final year projek)pun dah cukup buat aku meloya n datang haid...hihihhi...

mase aku present td kejap jer..yer la just baca slide..bila mase Q & A teruk aku kena hentam dgn Cik Man N Cik Li..supervisor aku Kak syam relax jer dok belakang...terkedu aku mase kena soal..kalo takat machine gun tu leh la aku tempis, ini tak dorang pakai bazoka uolssss....kalo aku tau aku bwk keta kebal lg bagus...Anti-missile..hihihihi



ambik ko Kak Ross!!!!


bertalu-talu dorang soal smpi aku takleh nak jwn..segan aku depan kak syam..yer la, rase mcm aku dah jatuhkan air uka de jer...hurmm..dah la die tu baik..

hurmm..ape2 pon aku lega la coz dah selesai semua masalah...dah abes pon FYP aku nie..huhuhuhu..hopefully jgn plak dorang suruh aku sambung or buat balik projeck mau bunuh diri aku nanti..hahaha

No comments: