Thursday, May 15, 2008

ipoh mali..ipoh2 mali..

ipoh tempat persinggahan wajib i tiap kali cuti sem..mane taknyer mkn ade, internet ade, astro ade cume yg tak bestnyer bosan ler!!wakakakaa

i dok sini dah seminggu tak kuar mane2 pon..yer la nak kuar bukan main susah dari umah akak aku nie..bus masuk dlm pon takde ape kes!!

terpkase la aku cur dlm mirc n g4m utk ajak org kuar..itupon non ado!..haram tak dpt pon..mmg ol la kot org kate PLu ipoh nie sombong2,,hihihih...tp takisah la..mlm nie aku dah nak balik kedah umah bonda kesygan..bnalik pon maybe seminggu jer kot..coz after seminggu tu aku nak dtg balik ipoh n g KL cari keje n selesaikan beberapa hal yg penting...huhuhu

memeber aku ckp ade keje partime dkt midval..huhu..best la kalo dpt situ..tmpt tggl pon dah ade org sediakan..hihihihi...bestnyer..tp tgk la dulu, takot my mom tak restui..yer la org tua perangai die lain skit..:)

No comments: