Sunday, July 6, 2008

masalaH

ari nie merupekan last day aku keje dkt rec-ed suria klcc nie..esok dah bak balik upm..rase mcm seronok jer keje sini yer la tak byk masalh perlu di pikirkan..yg penting dtg keje n layan customer..

byk kenangan yg akan aku ingati..kenangan bersama ida, Em dan bebudak little penang cafe..huhuhu

balik upm nie byk yg sedang menanti..kebanyakannyer masalh..sakit kepala bila aku pikir masalah2 tu..masalh pasal tmpt tinggal la...yer la org yg extend macam aku nie terpaksa la merayu utk tggl kolej..rayuan pertama mcm tak dpt jer so terpaksa la buat rayuan kedua..kalo tak dpt terpaksa la aku cari kolej lain...kalo tak dpt kolej lain..tido masjid or tido bwh jejantas kejut la jawabnyer..hiks...


lagi yang masalh akan timbul adalah pasal PTPTN aku..yer la org yg extend mcm aku nie perlu la mintak belas ihsan PTPTN utk bg sambung pinjaman..ari tu aku dah anta borang n buat surat..kalo tak dpt sambung mampos la aku..mane nak korek duit belaja aku tak tau..nmpknyer terpaksa la aku keje sambil belaja...sabar jer la...


masalah yang akan timbul lg adalah berkaitan dgn kesihtan aku..8hb nie aku g ambil result..hope semua akan selamt..mintak2 pada tuhan moga di jauhkan dari segala penyakit yg berbahaya...

lg tentang masalah aku adalah berkaitan cinta...aku rase aku nie mmg takleh bercinta atau dicintai..maybe aku ni tak layak utk sape2..bukannyer aku ni diva..tetapi mungkin hanya Allah jer yang tahu...


segala dugaan yang aku harungi sem mendtg nie akan aku sambut dgn berfikiran +ve..dgn izin Yg Maha Esa, aku memohon supaya dipermudahkan segala urusan ku di dunia mahu pon di akhirat kelak..mungkin segala yang berlaku ke atas diriku ini ada hikmah disebaliknya..TUhan saja yg Mha Mengetahui...

Ya Allah Berikan lah aku kakuatan dah hidayah, supaya dapat aku harungi
segala cabaran yang mendatang ini...AMIN

1 comment:

Dj Ivan said...

harap leh tolong promotekn blog dj ivan n JI Club kt kwn2..

http://dj-ivan-musicstation.blogspot.com/