Monday, October 6, 2008

DIA BUKAN UNTUK KU

Sayang memang sayang tapi nak buat macam mane dia mmg bukan untuk ku. Setelah banyak aku berfikir and mendengar nasihat, aku telah mengambil keputusan untuk menganggapnye sebagai kawan sahaja. Walupun mengambil masa yang panjang untuk hati ku berubah.

Sedih memang sedih, tapi nak buat macam mane kalo bukan jodoh ku bukan dgn die (haiyooo!!ade jodoh ka!..hiks). die sendiri ada ckp yang dia hanya mengaggap ku sebagai kawan sahaja and dia takde perasaan cinta sedikit pon dekat aku. Hati ini berase amat sedih mase tu, tp in the same time berase amat lega kerana aku tahu dimana tempat ku dihatinya sekarang.

So..ape lg..diri ku ini bukan lagi single but not-available..tetapi single n available..hihi..sape yang nak masuk meminang tu bole la ek!hahahha

Hope aku dgn dia dapat menjadi kawan yang baik. Lebih baik dari sebelum nie..hopefully..:)

(MAIA: INGAT KAMU)

THE END

No comments: