Monday, October 6, 2008

YAZID BUDAK KELAS KU

Baru2 nie mase aku balik kampong aku ade terserempak dengan budak kelas aku mase tingkatan 1-3 dulu..Ya Allah….hensem tol die skrg nie..hahahah..merembes aku tgk die..hahaha..dulu ensem jugak, tp takde la ensem n macho mcm sekarang..hihihi..

Mase teserempak dgn die tu aku pon sembang2 la dengan dia..sembang punye sembang die pon ajak la datang umah untuk beraya. Aku pon cakap la dah lupa umah die dkt mane..so die kate ambik no tipon aku, nanti nak g just msg n call..hihihihi..so ape lg, mase terserempak dgn die tu plak aku tak bawak HP, menghafal la no tipon die sampai aku arrive dkt umah..hahaha..ensem punye pasaikan!!!!hahaha

Lusanye aku g la ke umah die..hahaha..ape lg aku tenung la muka die puas2..hihihi..tp takde la sepjg mase..sekejap2 sudehhh!!!!..so nak di pendekan cite aku pon tetibe aku tercakap “hang nak tau, aku nie bukan baik sgt”…lepas tu die cakpa “hang jahat mcm mana??g club???telan pill??”..aku cakap la g kelab tu ade la, tp telan pill NON ADO..huhuhu..lepas tu die Tanya lg…hang nie “BIsex, Gay @ str8???”..errrrkkkkkk!!!!terkunci mulot aku sekejap…die lepas tu kate, nape nak takot..aku nie jenis open la…aku pon senyum jer la…setelah lame berfikir..aku pon cakap la aku nie HOMO (confident jer..hahaha)..lepas tu die ckp ok jer coz die pon ckp yang die ade kawan yang macam aku..hahaha…(dalam hati kata..legaaa..ade can leh jd scandal n boleh mkn nie..hiks)..kita tunggu n lihat jer..hahahah..jahat tol aku nie..:P

Setakat nie, aku sms die, die layan ok jer…hahahah..tetibe rase feeling2 dgn
die..hiks…adehhhhh…!!!!


THE END

No comments: